Tuesday, January 10, 2017

Iklan Lactacyd Nuffnang

Tertarik dengan iklan tentang Lactacyd Nuffnang yang sedang menari di blog sekarang ni..rasanya perempuan @ wanita especially yang dah kahwin mesti kena pakai sesuatu utk menjaga miss V supaya sentiasa terjaga rapi..takkan muka jer kita nak pakai macam-macam produk dan sanggup berhabis duit utk pastikan sentiasa nampak cantik dan berseri, ye tak?

Produk dari Lactacyd ni ada beberapa jenis sesuai mengikut keperluan masing-masing..antara product Lactacyd yang ada ialah:

  • Feminine Hygeince (Protecting)
  • All Day Care (Cleansing)
  • White Intimate (Whitening)
  • Revitalize (Youth-reviving)
  • Cool & Fresh (Cooling)
  • Teens (Cleansing)

lactacyd1.jpg

So pilihla ikut keperluan masing-masing kan..yang penting miss V terjaga kita pun selesa nak lakukan aktiviti seharian..kita siap boleh request sample tau dari Lactacyd..pergi ke web Lactacyd dan bolehla dapatkan sample kat situ..roshar dah request hehe..

lactacyd2.jpg

Kat web Lactacyd ni kita jugak boleh buat personality test and roshar dah buat dah tadi..dan ini la hasil test nya haha..Lactacyd yang sesuai dengan personality roshar is Lactacyd All Day Fresh and Lactacyd Feminine Hygiene..

lactacyd3.jpg

Nanti boleh la cuba and request sample hehe..

2 comments:

Jepun Mari said...

mmg bagus pakai ni, lama dah pakai

roshar said...

yeke zie azi..sy tak pernah pakai lagi, sebelum ni pakai sireh emas..

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...