Monday, December 12, 2016

12.12 Lazada Online Revolution

12.12 Lazada Online Revolution datang lagi!
Jommm ke website Lazada sekarang jugak..Lazada Online Revolution ni bermula hari ni 12.12 until 14 Disember 2016 jer tau..

Dengan temanya "Brands For All" banyak jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia turut serta dalam 12.12 Lazada Online Revolution ini antaranya seperti Drypers, Philips, L'Oreal, Nestle, Samsung dan banyak lagi.

One of product yang roshr suka is Philips Bread Maker ni..untuk yang suka buat roti dan mencari bread maker apa tunggu lagi jom la grab peluang ni, enjoy discount hampir 60% untuk bread maker ni..
12.12OR.jpg

Untuk yang suka travel dari mencari travel luggage baru, bolehla dapatkan luggage dari Travel Star Japanese Style ni dengan diskaun 76% seperti gambar kat bawah ni.

12.12OR1.jpg


Rasanya perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan kecantikan dan make up kan..wow menarik kan pic kat bawah ni.. lepas ni tak payah risau lagi nak cari warna eye shadow yang sesuai untuk attend dinner or apa je because 3 in  1 Blush Bronze and Eyeshadow Palette ni hampir semua color ada kot..sangat menarik!


Arghhh stress tengok harga handbag kat bawah ni..cantikkan?discount 78% tu dari harga asal dia RM129.00..bolehla dapatkan handbag ni sekarang,di Lazada free shipping plak tu..

12.12OR2.jpg

Kalau dah jadi mak-mak ni antara perkara utama yang sentias dalam ingatan gtu hehe pampers la especially untuk yang ada baby or anak yang  masih pakai pampers like amani..kalau roshar sendiri roshar akan cari online promosi dulu sebelum beli kat mall or kedai biasa..nak jimat la katakan hehe.. Jom rebuut 3 pack Drypers Wee Wee Dry +Drypers Drypantz 1 pack dalam satu kotak. di Flash sale Lazada  pada jam 8.00 hingga 10 malam nanti..

12.12OR3.jpg

Jangan lepaskan peluang shopping di Lazada bermula hari ni 12.12.2016 sehingga 14.12.2016 sahaja tau!dapatkan promosi yang sungguh menarik untuk keperluan seisi keluarga.

Brighten up your day with "A parcel of Joy" from Lazada sekarang jugak!

#LZDMYREVOLUTION

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...