Tuesday, June 01, 2010

Happy 1st Anniversary

1stworkplace.jpg
Hari ni (1 Jun 2010) genaplah setahun aku berkhidmat di KP Rom..pejam celik n sedar x sedar dh setahun..dlm mase setahun ni, fuuuuuuhhhhhh macam2 dugaan, kenangan pahit manis dh aku tempuhi :-)

Ermmm, aku nak ucapkan jutaan terima kasih wat mak, ayah, family aku tercinta n my 'beloved one' yg sentiasa sokong n beri semangat utk aku selama ni..x lupe juge utk bos,ofismate yg byk menolong, housemate n roomate ku 'Cik Saalehah Azman' hehe (interprem sket)tempat aku bkongsi suke n duke..Thank You Very Much To All of You! :-)

Segala kenangan pahit,manis,suke,duke xkan aku lupe sampai bile2..mane yg baik dijadikan tauladan n yg buruk akan aku jadikan sempadan :-) aku blaja dari kesilapanku yg lalu n I'll always try my best, semoga ALLAH akan permudahkan segala urusanku nanti..Kepada semua, aku harap will always support aku sampai bile2..Love All So Much! :-)

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...