Monday, December 05, 2016

Minyak Herba Asmak penawar asma pada bayi


Anak anda menghidap asma?
Runsing mencari ubat atau penawar untuk anak anda?

Minyak Herba Asmak keluaran dari Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd (MHAMSB) mungkin penawar yang anda cari selama ini.

Jom tengok video kat bawah dan kenali Minyak Herba Asmak.



Apakah KEISTIMEWAAN menggunakan Minyak Herba Asma yang dikenali kini dengan nama Minyak Herba Asmak (MHAM)?
  • Masa yang lama diambil untuk menjalankan R&D minyak ini agar ianya selamat dan berkesan lebih cepat.
  • Kandungan Minyak Herba Asmak lebih selamat, lebih suci, tidak overdose bahan tertentu dan tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi.
  • Lebih mesra kulit dan peratusan alasan herba sangat rendah.
  • Lebih cepat menyerap di kulit, ramai yang mengakui keberkesanannya jauh lebih CEPAT. Ia juga berangin dan mengikut piawaian yang ditetapkan.
  • Minyak Herba Asmak bukan sahaja berkesan untuk asma, semput, lelah, batuk, kahak, selsema, gigitan serangga, luka, terkena api tetapi juga berkesan untuk sakit perut, bengkak, lenguh, buasir, sembeli, senggugut, migrain, resdung, sakit gigi, strok dan ulser.
  • Mereka yang mendapatkan Minyak Herba Asmak akan diberikan rundingan cara pakai mengikut masalah yang dihadapi dan biasanya akan dipantau oleh pengedar yang sah. Malah pelanggan digalakkan berhubung dengan pengedar yang berkenaan sama ada untuk sebarang masalah berkaitan atau berkongsi pengalaman mencuba.
  • Kami memberi jaminan kesucian dan keselamatan produk kepada pengguna.
  • Pastikan anda mendapatkan minyak dari pengedar yang sah Minyak Herba Asma Mujarab (MHAMSB) dan jika anda ragu-ragu, anda boleh meminta ID pengedar dari mereka.
  • Dapatkan minyak ini dari Pengedar sah yang mempunyai ID dari Syarikat MHAMSB. Kami ada 1300 orang pengedar di seluruh Malaysia dan menerima ratusan testimoni setiap minggu.
mham.jpg


Ok now, roshar nak kongsikan pengalaman roshar sendiri menggunakan Minyak Herba Asmak ni pada Amani..Amani memang ada semput, selalu berkahak dan kerap selsema..a few month ago, amani kena warded sebab asma dan ada jangkitan kuman kat paru-paru dia..bila amani selsema atau batuk selalunya roshar akan bagi ubat, kadang-kadang dua minggu pun belum tentu batuk dan kahak dia hilang..kalau dia semput pulak memang terpaksa la bawak dia ke klinik, kadang tu terpaksa ambik nab berulang-ulang kali dalam satu hari..

minyakherbaasmak.jpg
Ni masa amani warded hari tu..kesian amani humaira mak, tak sanggup dah rasanya kalau amani kena warded lagi..

Baru-baru ni amani selsema, batuk dan berkahak lagi..so roshar decide untuk cuba Minyak Herba Asmak ni tanpa bagi ubat kat amani..roshar sapu Minyak Herba Asmak pada peha, pelipat lutut, betis, kaki, seluruh dada dan belakang, perut, leher dan atas batang hidung amani..roshar sapu Minyak Herba Asma ni sekerap yang boleh..mula-mula tu memang amani asyik batuk jer, then roshar sapu lagi..malam pun amani tak boleh tidur sangat sebab batuk..roshar still sapu Minyak Herba Asmak ni bila amani batuk kat semua tempat yang roshar cakap tadi..

Esoknya tu, hingus keluar bukan main banyak..then bila dia batuk, keluar kahak..amani dah pandai keluarkan kahak, so lagi senang la..bila dia batuk dan kahak keluar dia akan bagi tahu..dua ke tiga hari jugak la amani macam ni..mula tu roshar macam risau jugak la takut melarat jadi semput pulak..roshar terfikir ker sebab kesan sapu Minyak Herba Asmak ni hingus dan kahak dia keluar..but roshar keep sapu Minyak Herba Asmak ni without fail..

Selepas lebih kurang seminggu, semalam roshar tengok hingus amani dah kering dan amani tak batuk-batuk lagi dah..roshar memang tak bagi amani ubat langsung tau selama guna Minyak Herba Asmak ni..alhamdulillah  Minyak Herba Asmak serasi dengan Amani dengan izin Allah..kalau amani kena gigit semut atau nyamuk pun roshar letak Minyak Herba Asmak..actually bukan amani je pakai Minyak Herba Asmak, roshar sendiri pun guna Minyak Herba Asmak tau ni especially bila lenguh-lenghuh and period pain..Minyak Herba Asmak dah tinggal sikit jer lagi ni, insyaallah roshar akan repeat order nanti hehe..

Dengan izin Allah, roshar harap amani akan sembuh sepenuhnya dari asma, insyaallah dan Minyak Herba Asmak ni jadi penawar untuk bayi atau semua yang menghidap asma..aamiin..

#1rumah1MHAM

mham.jpg


mham.jpg
Cantikkan tabung ni..nak tabung cute ni jom beli Minyak Herba Asmak!


Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen, boleh ke link di bawah atau hubungi terus:

Hotline HQ:019-9708897
Website rasmi syarikat: http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak:
http://penawarasma.com.my

Ig: mham.sdnbhd
https://www.instagram.com/mham.sdnbhd

Fb Page:

Penawar Asma Mujarab
https://www.facebook.com/penawarasma

Minyak Herba Asmak HQ
https://www.facebook.com/Minyak-Herba-Asmak-HQ.../



No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...