Tuesday, December 27, 2016

Idea saving of water



Ade ke orang sanggup buat macam ni??hahaha..sekadar joke di petang-petang hari yang sangat boring ni..my boss and officemate ramai sambung cuti lagi..adoyaiii jelousnya..walaupun dah bercuti 3 hari tapi rasa nak sambung cuti lagi haha..walaupun just lepak kat rumah and tak pergi mana-mana tapi dapat habiskan masa bersama suami tercinta dan my pengarang jantung Amani Humaira, bahagianya tuhan jer tahu..melayan karenah dia dengan mulut potpetpotpet tak berhenti tu memang tak kering gusi dibuatnya..ada je keletah dia yang mencuit hati kteorang..amani ooo amani..hargailah setiap saat yang ada dan akan datang sebabnya kita dah tak boleh revise balik dah masa yang telah berlalu kan..

Hargailah masa lapang yang kita ada, di isi dengan perkara-perkara yang bermanfaat untuk diri dan keluarga sebelum datangnya masa sempit..

Sempatla jugak bawak amani ke Farm in the City weekend baru ni..nanti kita cerita di next entry..sekian untuk hari ni hehe..

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...