Thursday, November 10, 2016

Lazada Online Revolution 2016

Lazada Online Revolution 2016 tinggal sehari jer lagi..tik tok tik tok!hehe..roshar dah tak sabar ni hehe..korang semua camne? 

onlinerevolution.jpg

Actually acara selama sebulan ini akan bermula pada 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016 yang merupakan  jualan “Online Revolution” yang kelima semenjak pelancarannya pada 2012.

Dengan tema untuk jualan “Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. 

Antara jenama yang akan menyertai “Online Revolution” pada tahun ini termasuklah Drypers, L'Oréal, Nestlé, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.
  
I loikke!hehe especially Drypers and L'Oréal la..Drypers tu almaklumla dah mak-mak orang ni memang tak lari la..every month barang anak memang menjadi keutamaan la roshar and husband..soo memang ni peluang yang ditunggu-tunggu by me hehe..every month roshar mesti tengok Lazada dulu untuk beli Drypers amani ade offer ke tak, kalau xde tu baru la roshar cari kat luar..

L'Oréal plak roshar memang pakai produk dari L'Oréal like shampoo, face wash and lipstik.. roshar memang dah aim one of produk L'Oréal..tak sabar tunggu esok hehe..one of the product yang roshar suka hehe..


onlinerevolution4.jpg



“Online Revolution” 2016, yang bertemakan “Jenama untuk Semua” adalah bertujuan untuk memperdekat lagi jurang antara jenama dan pengguna. Lazada menawarkan jenama-jenama ini dengan akses tanpa had kepada para pengguna yang berada di luar bandar-bandar metropolitan sementara kami juga memudahkan para pengguna untuk mengakses lebih daripada 1000 jenama kegemaran mereka”.
 
onlinerevolution2.jpg

Para pengguna boleh menemui lebih daripada 500 000 tawaran, termasuklah berbagai-bagai tawaran yang mengagumkan dari jenama tempatan dan antarabangsa - termasuklah pelancaran barangan berjenama yang eksklusif.  

Lazada Malaysia juga akan menampilkan promosi dari pelbagai rakan pemasaran – para pengguna berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa “Online Revolution” 2016.
  
onlinerevolution3.jpg

Sambil shopping tu kita boleh join "Spin the Wheel"!

Cara-cara untuk join: 

Just click on "Click to Spin" dan menangi satu voucher.
Sila screenshot atau tulis code sebelum close.
Baucar boleh redeem pada 11 Nov sahaja

Jangan lupa tau layari website http://www.lazada.com.my/online-revolution/

 
"No dream too big, no gift too small"

#LZDMYRevolution

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...