Thursday, April 07, 2016

Menghitung Hari



brides.jpg
                                                             ~dari Google~


Alhamdulillah aku masih lagi bernafas di hari Jumaat yang mulia ini dengan izinNya..pejam celik arini dah pun masuk 1 Mac 2013 dan tinggal kurang lebih 28 hari lagi bakal menamatkan zaman bujang menuju penghujung cintaku hehe:-)muka boleh wat cool lagi tp debaran dihati hanya Allah je yang tahu, bak kata orang mandi tak basah makan tak kenyang tapi tidur elok je lena haha boleh kan gitu hihu...makin dekat makin banyak je rasa yang tak settle...Actually dari A to Z persiapan kahwin aku semua aku wat sendiri dengan bantuan kakak2 n anak buah tersayang & of course encik husband to be yang willing teman beli barang & layan karenah wife to be nya huhu...thank you so much & love u all so much:-)

"Ya Allah,Kau permudahkanlah segala urusan kami dan perjalanan majlis kami nanti serta perjalanan kami dalam melayari bahtera rumahtangga nanti  hingga ke SyurgaMu Ya Allah..sesungguhnya kami hanya mampu merancang, Kau yang menentukan....aminnn"

Wedding Checklist (28 days):

1.  Borang Nikah     -  Ready
2.  Pelamin               - Ready
3.  Baju Sanding       - Ready
4.  Kanopi                - Not yet
5.  Katering              - Ready tapi tak bayar lagi
6.  Dewan                - Ready
7.  Kad                    - Ready tapi tak edar lagi
8.  Baju bertandang  - Ready
9.  Tudung Nikah     - Not yet
10. Veil                   -  On the way hihi
11. Doorgift            -  Not yet
12. Candy               - Not yet
13. Kanopi             -  Ready
14. Guestbook        - Not yet

Emm sebenarnya ada banyak lagi  yang tak masuk list aku ni,nanti aku update lagi...hehe..tetibe je update story pasal kahwin kan, so aku review balik pasal pertunangan aku & dia...we all 'bertunang' pada 02.06.2012 yang lalu..kedua pihak setuju kami ditunangkan selama setahun tapi tula yang dikatakan kita hanya merancang Allah yang menentukan segalanya...hampir 10 bulan kami bertunang, insyaallah kami akan disatukan dengan ikatan yang sah tak lama lagi...alhamdulillah syukur, Dia telah permudahkan dan makbulkan impian dan harapan kami selama ni:-)have to stop now nanti aku story lagi yeh daaa....

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...