Thursday, December 15, 2016

Trendy fashion di pop look collection

Pernah shopping di pop look tak..pop look antara online shopping store yang roshar suka dari dulu..roshar start beli dengan pop look dah lama dah..sekarang pop look tampil dengan pelbagai produk dan collection..Blossoms Collection II adalah collection terbaru dari pop look..

Antara produk yang roshar pernah beli kat pop look adalah dress, top dan juga handbag/clutch..sampai sekarang masih elok lagi clutch yang roshar beli kat pop look ni walaupun dah  setahun lebih kot roshar pakai..

Roshar suka beli baju, dress and lain-lain produk dari pop look ni sebab dari segi kualiti kain memang elok dan berkualiti, jahitan yang kemas.lagi satu yang roshar suka kat pop look adalah contoh measurement dia "Inna is 177cm tall and she is wearing size S", so its the one way memudahkan kita agak saiz yang sesuai dengan ketinggian kita..

poplooka.jpg

 Anda boleh tengok details measurement seperti di ini:

poplookb.jpg

Untuk yang berbadan besar, jangan risau collection pop look juga menyediakan "Cuve (Plus Size)" disediakan hingga 4XL..so even anda berbadan besar still boleh bergaya dengan pelbagai collection dari pop look ok..anda boleh pilih Curve (Plus Size) macam kat bawah ni.

poplookc.jpg
Roshar dah aim top kat bawah ni but roshar tak proceed order lagi memandangkan belum gaji..cantikkan top kat bawah ni hehe..

poplookd.jpg

poplooke.jpg

poplookf.jpg

poplookf.jpg


poplookg.jpg

Sekarang pop look dah ada Maternity Collection, so untuk mummy to be dah tak payah susah-susah cari baju maternity, Maternity Collection pop lookbanyak pilihan baju yang trendy dan cantik-cantik..masa roshar pregnant kan amani dulu susah nak cari baju maternity yang cantik-cantik..if roshar ada rezeki pregnant anak ke 2, pop look Maternity Collection mesti menjadi pilihan roshar nanti hehe..


MENGENAI pop look

2009 : Dilancarkan sebagai thepoplook.com

2011 :  Dilancarkan sebagai jenama dalam esklusif  - POPPY

2012 :  thepoplook.com telah dipilih oleh SKMM sebagai salah satu kisah kejayaan Jalur Lebar 
            Malaysia.  
           Turut dianugerahkan Anugerah BEE (Anugerah Usahawan Broadband Empowered)
2013 : Kerjasama pertama dengan pereka Jovian Mandagie dan Melinda Looi disamping
           melancarkan  Koleksi Perkahwinan dan Perayaan.

2014 :  Dijenamakan semula kepada POPLOOK. Juga telah dipilih sebagai Premium E-tailer untuk 
            MyCyberSALE. Kerjasama pertama dengan jenama beg tangan tempatan terkenal iaitu 
            Sometime oleh Designers Asia.

2015 :  Launched first charity line, POPLOOK Gives Back. Launched POPLOOK Youtube Channel.  
            Chosen as Premium E-tailer for MyCyberSALE Awarded SME Top Export Award by MDEC.


Akak-akak yang tengah cari collection baju baru yang trendy bolehla ke website poplook.com dengan pelbagai collection baru seperti BLOSSOMS COLLECTION.

Jomm ke http://poplook.com/ sekarang!

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...