Monday, October 10, 2016

Time For Giveaway

Jommm kita join giveaway by blogger aienzunnur..anyway dah lama roshar tak join giveaway..mana tau ada rezeki kan hehe..

giveaway.jpg


giveaway2.jpg

Syarat join untuk layakkan terpilih dapat hadiah kat atas tu adalah...jeng..jeng..jeng
1. Follow blog ni. Iyalah nanti tak adalah korang terlepas update nama pemenang giveaway. Kalau korang terpilih tapi tak redeem sampai setahun menangis di bucu sofa pulak.
2. Like facebook page 

3. Korang buatlah pos pasal giveaway ni kat blog korang dan share link kat komen tau. Nanti senang la saya pilih pemenang.
Itu je. Senang amat aih.

5 comments:

aienzunnur said...

terima kasih daun keladi
nanti datang blog saya lagi
hehehe..

tenkiu again sebab sudi join. anytime je saya akan pilih nanti yang bertuah. kalau xterpilih dpt hadiah mcm gmbr, semua yg join automatik dpt baucer dr saya. =)

roshar said...

sama-sama..siap berpantun hehe..awak pun sudi2 la berkunjung ke blog saya lagi ..welcome and thank you aienzunnur!

roshar said...

Terima kasih nurul afiqah sudi singgah..good luck!

roshar said...

Haiii saudari ainathirah hehe..terima kasih la sudi singgah kat blog kita ni hehe..

aienzunnur said...

hai!

saya dah pilih pemenang. Klik

http://aienzunnur.blogspot.my/2016/10/pemenang-giveaway-akhirnya.html

kot2 awak terpilih =)

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...