Friday, October 07, 2016

Farewell pengarah, Hotel Shangri-La

30 oktober aritu last day untuk pengarah ahsd yang Dato' bersara wajib..kteorang buat di Hotel Shangri-La Putrajaya ni jer..dalam bajet yang sikit tu berjaya jugak kteorang buat farewell ni..farewell ni adalah hasil kerjasama  dari kumpulan pelaksana..so proud bila tengok hasil gabungan usaha dan idea kami untuk our pengarah yang sangat dedikasi tu hehe..

Pengarah roshar ni memang dedikasi dan baik orang nya..every month mesti dia ingat and bagi present untuk birthday semua staff-staff dia huhu..nilai hadiah tu tak penting sangat, yang penting nya effort dia tu kan..bukan senang nak jumpa pengarah macam Dato' hehe..


farewell.jpg
 Tentatif ni sepatutnya roshar yang kena buat tapi officemate roshar offer nak tolong, thank you kak zie hehe..


 farewell1.jpg
 Backdrop kat depan tu roshar yang buat..roshar buat simple-simple jer ye la last minit jadi bidan terjun..selalunya backdrop ni kerja orang-orang pengurusan maklumat hehe..


farewell2.jpg
 Kenangan, Dato' punch card buat kali terakhir..


farewell3.jpg
 Antara pegawai-pegawai dan kumpulan pelaksana cawangan kami..


farewell4.jpg
Kami bertiga jer wakil dari cawangan pembangunan profesion, yang lain-lain baru otw balik dari kursus di luar..cantik sangat potret tu yang penting lain dari yang lain hehe..hope Dato' suka!

Happy retirement to Dato' Tan Yoke Hwa! I hope you enjoy doing the things that you don’t have time for before..may your life full of joy and happiness..

Anyway makanan and servis di Hotel Shangri-La ni nice and good..macam tak percaya pulak walaupun dengan bajet kami yang tak seberapa dapat jugak buat event yang agak grand di Hotel Shangri-La ni..

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...