Monday, October 10, 2016

Dai Niezal dinobatkan sebagai juara Dai 2016

Semalam peringkat akhir program Da'i pendakwah milenia..tahniah untuk Da'i Niezal yang telah dinobatkan sebagai juara Da'i 2016..roshar memang ikut program Da'i ni dari awal dan roshar follow jer persembahan Da'i Niezal ni..roshar suka tengok persembahan Da'i Niezal ni sebab dia memang seorang yang sangat kool bila buat persembahan especially bila ada soalan spontan..dengan dalil dan hujah dia yang jelas..kebetulan Da'i Niezal ni anak terengganu satu daerah plak ngan my habib, kemaman hehe.. seawal usia 18 tahun, semoga Da'i Niezal teruskan usaha dakwah nya especially di kalangan remaja zaman sekarang dengan pelbagai gejala sosial yang kian meruncing..

Semalam roshar baru tahu, rupanya Da'i Niezal ni anak yatim piatu..Allahuakbar memang roshar tersentuh dan sangat kagum dengan beliau..semoga Da'i Niezal dapat menempuhi liku-liku kehidupan dan dalam dunia dakwah..

da'iniezal.jpg
Tahniah untuk anak muda dari terengganu ni, Da'i Niezal!

No comments:

Post a Comment

Karipap Inti Sardin

First trial buat karipap inti sardin.. Karipap sardin kakak amani's feveret..selalu mak beli je kat kedai hehe..but during pkp period...